ARCHIKULTURA - EDUKATOR ARCHITEKTONICZNY - STUDIA PODYPLOMOWE

ARCHIKULTURA - EDUKATOR ARCHITEKTONICZNY - STUDIA PODYPLOMOWE

Uczelnie

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

Gotowe

Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Na liście wyników wyszukiwania znajdują się wszystkie polskie uczelnie publiczne (państwowe) oraz promowane uczelnie niepubliczne (prywatne). Kolejność profili partnerów w wynikach wyszukiwania zależy od określonych czynników. Więcej informacji o pozycjonowaniu znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj

Studia na kierunku archikultura - edukator architektoniczny - studia podyplomowe możesz podjąć na

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Status uczelni
Typ uczelni
    Więcej filtrów
    Poziom studiów
    Forma studiów
      Czas trwania

        Co ma wpływ na wyniki wyszukiwania i

        Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

        Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

        Gotowe

        Wyróżniony

        Profil tego partnera wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania, ponieważ partner wykupił dodatkową, płatną usługę w otouczelnie.pl polegającą na pozycjonowaniu partnera w wynikach wyszukiwania.

        Archikultura – edukator architektoniczny - studia podyplomowe

        Studia na kierunku archikultura – edukator architektoniczny to studia podyplomowe, których program kształcenia zazwyczaj trwa 1 rok.

        Studia na kierunku archikultura - edukator architektoniczny - studia podyplomowe
        Rok akademicki 2025/2026
        Forma studiów zjazdy
        Poziom studiów studia podyplomowe

        Uczelnie

        Studia na kierunku archikultura - edukator architektoniczny - studia podyplomowe możesz podjąć na | archikultura - edukator architektoniczny - studia podyplomowe - uczelnie >

        Studia skierowane są do wszystkich, którzy chcieliby rozwinąć swoje kompetencje w dziedzinie edukacji architektonicznej, w tym m.in. pracowników domów kultury, nauczycieli, muzealników i absolwentów kierunków plastycznych. Będą także odpowiednie dla samorządowców i liderów lokalnych.

        JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

        W procesie rekrutacji na kierunek archikultura – edukator architektoniczny można się spotkać z różnymi wymaganiami. Podstawą jest ukończenie studiów I lub II stopnia, jednak czasem może być konieczne wykształcenie plastyczne czy architektoniczne lub doświadczenie zawodowe. Kandydaci powinni wysłać zgłoszenie i dostarczyć odpowiednie dokumenty. Studia mogą się wiązać z opłatami, takimi jak czesne. O akceptacji kandydata może zadecydować kolejność zgłoszenia lub wynik osiągnięty w procesie rekrutacyjnym.

        *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

        szczegółowe wymagania na uczelniach

        JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU ARCHIKULTURA – EDUKATOR ARCHITEKTONICZNY?

        Kierunek archikultura – edukator architektoniczny realizowany jest w trybie niestacjonarnym, a zajęcia mogą odbywać się częściowo w budynkach uczelni, a częściowo online za pomocą narzędzi przeznaczonych do nauki zdalnej. Studenci zdobywają wiedzę i trenują umiejętności praktyczne podczas wykładów i ćwiczeń, które mogą przybierać różne formy np. gier, prezentacji, czy czasem warsztatów terenowych. Słuchacze mogą także tworzyć projekty indywidualne i grupowe oraz brać udział w dyskusjach. Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych wykładowców akademickich oraz specjalistów z dziedziny np. historii sztuki, architektury, kultury i urbanistyki. Wśród kadry mogą się czasem znaleźć także pracownicy instytucji partnerskich kierunku.

         

        1. Typ i tryb studiów:

        Studia na kierunku archikultura – edukator architektoniczny możemy podzielić na:

        1. Poziom:

        2. Forma:

         

        2. Zdobywana wiedza i umiejętności

        Studenci kierunku archikultura – edukator architektoniczny zdobywają wiedzę niezbędną do stworzenia i realizacji planów zajęć w zakresie architektury i urbanistyki. Dowiadują się, jak są metody prowadzenia warsztatów w zależności od grupy odbiorców. Mogą także zapoznać się z ideą design thinking i mogą nauczyć się wykorzystywać nowoczesne techniki i narzędzia do urozmaicenia programów zajęć. Przeważnie zdobywają również ogólną wiedzę z zakresu architektury.

        Przedmioty, które mogą się pojawić w programie kierunku archikultura – edukator architektoniczny, to np.:

        • baukultur i powszechna edukacja architektoniczna (PEA) w Polsce
        • wstęp do architektury i urbanistyki
        • projektowanie uniwersalne
        • metodyka animacji działań z zakresu powszechnej edukacji architektonicznej

        W programie kierunku mogą się pojawić także zajęcia związane z partycypacją i procesami inwestycyjnymi. Słuchacze mogą nauczyć się pracy w zespołach projektowych, prowadzenia mediacji i rozwiązywania konfliktów przestrzennych np. na terenach miejskich.

        ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU ARCHIKULTURA – EDUKATOR ARCHITEKTONICZNY?

        Studia na kierunku archikultura – edukator architektoniczny trwają przeważnie 1 rok (studia podyplomowe).

        JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU ARCHIKULTURA – EDUKATOR ARCHITEKTONICZNY?

        Studia na kierunku archikultura – edukator architektoniczny przygotowują studentów do prowadzenia zajęć z zakresu architektury. Obecnym nauczycielom i edukatorom dają możliwość poszerzenia kwalifikacji i tworzenia innowacyjnych planów zajęć. Absolwenci mogą zająć się edukacją różnych grup wiekowych – od dzieci po osoby dorosłe. Mogą szukać pracy m.in. w placówkach naukowych, inicjatywach kulturalnych i instytucjach administracji samorządowej. Absolwenci mają możliwość stworzenia autorskich programów nauczania i czasem także prowadzenia własnej działalności szkoleniowej.

        Możliwości zatrudnienia po ukończeniu kierunku archikultura – edukator architektoniczny to m.in.:

        • edukator architektoniczny/przestrzenny

        Zobacz inne kierunki humanistyczne

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Zobacz inne kierunki humanistyczne - podyplomowe

        Filtrowanie
        Województwo
        Poziom studiów

        Teraz najważniejsze

        kalkulator maturalny

        matura 2025

        arkusze maturalne

        wyniki matur 2024

        rekrutacja na studia

        studia

        kierunki studiów

        studia podyplomowe

         

        Ciekawe

         


        gdzie studiować

         

         

        Nadchodzące wydarzenia

        • Kampus Uczelni, Wrocław https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJe5O2FNnpD0cRJYDVarV7L1g https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/05309-wyzsza-szkola-prawa-wroc.jpg Wyższa Szkoła Prawa we Wrocławiu
        • ul. Rzemieślnicza 5 , 81-855 Sopot https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=sopocka%20szko%C5%82a%20wy%C5%BCsza https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/e3ff6-sans-studia-trojmiasto.jpg Sopocka Akademia Nauk Stosowanych
        • ul. Okólnik 2, 00–368 Warszawa Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie
        • Kampus Uczelni, Łódź https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/a4759-akademia-muzyczna-Lodz.jpg Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
        • ul. Gagarina 11 w Toruniu https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJpcG_olI0A0cR17wMAwJ6-kM https://www.otouczelnie.pl/assets/uploads/uczelnia/83981-umk-torun.jpg Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
        • Kampus Uczelni, Gdańsk https://www.google.com/maps/embed/v1/place?q=place_id:ChIJ59rddi91_UYRR24GpckoQU0 Uniwersytet Gdański

        Komentarze (3)

        Architektka odpowiedz

        Wystawiam ocenę tym "quazi studiom" - niedostateczną. Bez prawa do poprawki.

        rozczarowyany uczestnik odpowiedz

        Te studia to kpina. Kpina organizatorów i prowadzących ze studentów. Poziom arogancji wielokrotnie większy niż merytoryki - tak mniej więcej o 95% większy. Organizacyjny chaos. Informacje podawane last minut często.Traktowanie studentów jak w XIXwiecznej szkole. Uczestnicy po wielokroć sensowniejsi niż prowadzący. I poważniej podchodzący do tych studiów. Kadra w ogromnej większości nie przekazywała żadnych komentarzy do prac zaliczeniowych oddawanych online (których było bardzo dużo i wiele nie wnosiło za dużo nowego w wiedze i kompetencje uczestników). Zaliczenia nie były wpisywane na czas, a odpowiedzialność za ten stan rzeczy przerzucano na studiujących... - "upominajcie się sami indywidualnie, jak nie będziecie się upominali możecie nie dostać dyplomu jeśli nie będą wpisane na czas...". Kontakt z wieloma prowadzącymi był niemożliwy - nie odpowiadali na wiadomości na mailach i Teamsach. Niektórzy NIGDY nie odezwali się. Techniczne problemy z systemem online (logowanie na zajęcia) zdewastował zajęcia od października niemal do stycznia... Niektórzy z prowadzących nie radzili sobie z technologią komunikacyjną zupełnie i nie czuli potrzeby podciągnięcia swoich kompetencji w tym zakresie z uwagi na wymogi prowadzenia zajęć - wcale. Materiały obiecane do przesłania po zajęciach - niejednokrotnie nie zostały przesłane, albo z takim opóźnieniem, że trudno już było zapamiętać do czego miały służyć... Połapanie się w posegregowaniu danych na Teamsach wymagało wiele samozaparcie, podobnie jak połapanie się w liście zaliczeń... A kadra zupełnie w tym nie pomagała wypełnić luk w pamięci, odnajdowania danych w folderach i zespołach. Większość sama nie mogła nic tam odnaleźć... . Samozadowolenie Koordynatorki, pomimo systematycznie zgłaszanych przez studentów uwag i problemów... - rozbrajające. Ankiety ewaluacyjne po I semestrze dostaliśmy chyba tylko dlatego, ze sami ich zażądaliśmy. Były przekazane tak późno, że trudno było cokolwiek pamiętać, zeby sensownie wypełnić po II semestrze nie inaczej... A szkoda bo tematyka studiów bardzo ważna społecznie. Ale sposób w jaki to zostało zrealizowane nawet "nie stał obok" nowoczesnej i partnerskiej edukacji.

        Była studentka odpowiedz

        Nie polecam