Marketing - Poznań

Marketing - Poznań

Studia na kierunku marketing w Poznaniu możesz podjąć na 1 uczelni publicznej w trybie stacjonarnym (dziennym) oraz niestacjonarnym.

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Filtrowanie
Status uczelni
Typ uczelni
Poziom studiów
Forma studiów
Więcej filtrów
Czas trwania

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Marketing stopień: (II) , czas trwania: 2 lata ,
forma: stacjonarne, niestacjonarne

Uczelnie, gdzie marketing jako specjalność / ścieżka kształcenia

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Pokaż więcej
Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu

Psychologia w biznesie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku psychologia w biznesie

Pokaż więcej

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Zarządzanie stopień: (I) (II) , czas trwania: 3 lata • 2 lata

Specjalności na kierunku zarządzanie

22.02.2024

Marketing - studia Poznań 2024 | woj. wielkopolskie

Studia na kierunku marketing to studia magisterskie, których program kształcenia trwa 2 lata (studia magisterskie) i kończy się uzyskaniem dyplomu magistra. Studia możesz podjąć w trybie stacjonarnym lub niestacjonarnym.

Marketing - Poznań
Studia na kierunku marketing w Poznaniu
Rok akademicki 2023/2024
Forma studiów stacjonarne, niestacjonarne
Poziom studiów studia II stopnia
Czas trwania 2 lata (studia II stopnia)

 

Opis kierunku

W ramach kształcenia na kierunku studiów marketing słuchacze zdobywają wiedzę oraz kompetencje w zakresie twórczego i krytycznego poszukiwania odpowiednich narzędzi marketingowych.

 

Praca po studiach

Studia w Poznaniu pozwalają absolwentom odnaleźć się w roli menedżerów odpowiedzialnych za działania marketingu strategicznego oraz związaną z nim sprzedaż usług czy produktów. Mogą samodzielnie podejmować decyzje w zmiennym środowisku rynkowym.

Wymagania rekrutacyjne

Kierunki studiów w Poznaniu, do których należy marketing adresowane są do absolwentów kształcenia I-ego stopnia po dowolnej ścieżce dydaktycznej (co najmniej z tytułem licencjata). W przypadku osób, które ukończyły studia na innym kierunku, o przyjęciu decyduje Rektor, weryfikując efekty nauk i ich zbieżność z programem kształcenia w ramach marketingu.

Rekrutacja na studia w Poznaniu prowadzona jest na podstawie punktacji za średnią ocen uzyskaną na dyplomie ukończenia studiów oraz za cały tok dydaktyczny.

 *Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING?

Studia na kierunku marketing w swoim programie uwzględniają główne założenia związane z rozwojem aktualnej branży w tym zakresie. Siatka zajęć została przygotowana w taki sposób, aby kształcić uczestników na samodzielnych pracowników i liderów kompetentnych do rozwiązywania złożonych problemów marketingowych.

Program zajęć wykorzystuje najlepsze wzorce międzynarodowe poprzez nawiązywanie do najnowszych trendów w kształceniu. W ramach licznych przedmiotów słuchacze uczestniczą w zajęciach obejmujących analizę rynku, ekonomiczną analizę decyzyjną czy prawną ochronę konsumenta i konkurencyjność.

 

Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku marketing możemy podzielić na:

1. Typ

  • studia II stopnia (magisterskie).

2. Tryb:

  • studia stacjonarne,
  • studia niestacjonarne.

 

Zdobywana wiedza i umiejętności

Uczelnie w Poznaniu na kierunku marketing kształcą absolwentów, którzy wykazują się umiejętnościami w zakresie krytycznego poszukiwania i stosowania odpowiednich narzędzi czy działań marketingowych stosowanych w podmiotach komercyjnych oraz niekomercyjnych.

Wyróżniają się wysoką świadomością znaczenia współczesnego marketingu, który wpływa na funkcjonowanie organizacji. Mają również rozwinięte kompetencje cyfrowe oraz kompetencje w zakresie posługiwania się najnowszymi osiągnięciami technologicznymi.

Absolwent w skuteczny sposób komunikuje się z otoczeniem rynkowym za pomocą zaawansowanych technik i narzędzi informacyjnych. Potrafi wykorzystać dorobek marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwami.

Zna nowoczesne techniki zarządzania marketingowego, gromadzenia oraz analizowania danych rynkowych. Reaguje na zmiany zachodzące na rynku i dopasowuje się do bieżących warunków otoczenia.

Projektuje produkty i zarządza marką, uwzględniając zasady rozwoju zrównoważonego. Komunikuje się z otoczeniem, korzystając z nowoczesnych form oraz instrumentów prezentowania zagadnień z zakresu marketingu czy sprzedaży.

Uczelnie w Poznaniu - kierunek marketing:

Uczelnia Forma studiów Poziom studiów  
Collegium Da Vinci w Poznaniu stacjonarne, niestacjonarne, online I stopnia więcej
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (Marketing) stacjonarne, niestacjonarne II stopnia więcej

Tabela uwzględnia uczelnie, które prowadzą studia w ramach kierunku lub specjalności

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU MARKETING?

Studia na kierunku marketing trwają 2 lata (studia magisterskie). 

Marketing w Poznaniu - czas trwania

Poziom studiów czas trwania otrzymywany tytuł
studia II stopnia 2 lata magister

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU MARKETING

Studia przygotowują absolwentów do pracy na stanowisku menedżerów odpowiedzialnych za działania marketingowe w wymiarach strategicznych związanych ze sprzedażą produktów czy usług. Odnajdą się zarówno w pracy na samodzielnych stanowiskach menedżerskich, jak w roli przedsiębiorców.

Mogą prowadzić nie tylko działania marketingowe w firmach komercyjnych, ale też podmiotach nienastawionych na przychód.

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing

  • menedżer średniego lub wyższego szczebla,
  • departamenty przedsiębiorstwa odpowiedzialne za tworzenie strategii marketingowych,
  • pracownik odpowiedzialny za kontakt i utrzymywanie relacji z klientami,
  • pracownik odpowiedzialny za monitorowanie otoczenia, projektowanie czy wdrażanie rozwiązań marketingowych zgodnie z zasadą design thinking,
  • specjalista do spraw marketingu i strategii online,
  • specjalista działu sprzedaży i marketingu,
  • specjalista w dziale e-commerce,
  • przedstawiciel handlowy.

Studia na kierunku marketing kompleksowo przygotowują słuchaczy do pełnienia roli specjalistów w zakresie marketingu i strategii online, e-commerce czy mediów społecznościowych.

Poziom i tryb studiów

Sprawdź jakiego typu znajdziesz studia na poszczególnych uczelniach:

Marketing Poznań studia ii stopnia


Sprawdź w jakim trybie możesz studiować na poszczególnych uczelniach:

Marketing Poznań studia stacjonarne

Marketing Poznań studia niestacjonarne

Marketing w Poznaniu

Popularne kierunki zarządzanie i marketing niestacjonarne w Poznaniu

komentarze (0)

Teraz najważniejsze

kalkulator maturalny

matura 2024

arkusze maturalne

wyniki matur 2024

rekrutacja na studia

studia

kierunki studiów

studia podyplomowe

 

Ciekawe

 


gdzie studiować

 

 

Marketing w miastach

Nadchodzące wydarzenia