Studia stacjonarne na kierunku media i komunikacja w biznesie obejmują zajęcia w dni powszednie. W przypadku studiów niestacjonarnych plan jest zorganizowany z kolei w weekendowe zjazdy.
Zajęcia prowadzone są przez ekspertów w swojej dziedzinie. To m.in. profesjonaliści zarządzający mediami, pracownicy PR czy dziennikarze. Dzięki temu studenci mają możliwość czerpania z ich wiedzy oraz długoletniego doświadczenia.
Poza tym w ramach kształcenia słuchacze realizują półroczne praktyki, wykorzystując w tym celu nowoczesne technologie oraz możliwość platform e-learningowych. Podczas całego toku nauki studenci mają do wyboru jedną z dostępnych specjalności, m.in.:
-
komunikację w biznesie i PR;
-
komunikację w biznesie wśród różnic kulturowych i pokoleniowych;
-
media relations i rzecznictwo prasowe.
Swoje umiejętności i wiedzę doskonalą dzięki uczestnictwu w zajęciach dotyczących podstaw copywritingu, komunikacji społecznej czy instrumentarium reklamy i PR.
Typ i tryb studiów:
Studia na kierunku media i komunikacja w biznesie możemy podzielić na:
1. Typ
-
studia I stopnia (licencjackie).
2. Tryb:
-
studia stacjonarne;
-
studia niestacjonarne.
Zdobywana wiedza i umiejętności
Uczelnie we Wrocławiu na kierunku media i komunikacja w biznesie kształcą absolwentów, którzy znają tajniki zasad skutecznego komunikowania się w biznesie. Znają także świat mediów – zarówno ten tradycyjny, jak i cyfrowy.
Po ukończeniu studiów absolwent rozumie też zasady przygotowywania wciągających odbiorcę wystąpień publicznych. Wyróżnia się praktycznymi umiejętnościami z zakresu zarządzania wizerunkiem osobistym czy instytucji publicznej.
Absolwenci potrafią też skutecznie prowadzić profile w social mediach czy strony internetowe. Wiedzą jednocześnie, jak organizować różne typy wydarzeń medialnych czy nawiązywać długofalowe relacje biznesowe.