• MARKETING CYFROWY

    Rekrutacja

    stopień: (I) czas trwania: 3 lata
    tryb: stacjonarne, niestacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne niestacjonarne
    poziom studiów: I stopnia I stopnia
    czas trwania: 3 lata 3 lata
    tytuł zawodowy: licencjat licencjat

    Kształcenie na kierunku Marketing cyfrowy w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie umożliwia pozyskanie wiedzy praktycznej z zakresu wykorzystania nowych technologii w obszarach związanych z rozpoznawaniem potrzeb konsumentów, kreowaniem marki w mediach społecznościowych i Internecie, jak również skutecznego projektowania decyzji zakupowych.

    Studenci zaznajamiają się między innymi z: kulturowymi kontekstami mediów społecznościowych, narzędziami kształtowania marki w świecie cyfrowym, projektowaniem graficznym, technologiami informatycznymi wykorzystywanymi w zarządzaniu projektami marketingowymi, narzędziami marketingu mobilnego oraz zasadami opracowywania strategii marketingowych.

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Ścieżki kształcenia

    Studia I stopnia stacjonarne

    • Technologie cyfrowe w marketingu
    • Marketing i social media

    Studia I stopnia niestacjonarne

    • Technologie cyfrowe w marketingu
    • Marketing i social media

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (1)

Lisa Ocena odpowiedz

Właśnie ukończyłam pierwszy rok studiów na tym kierunku. Przez ten czas wiele się nauczyłam z dziedziny marketingu oraz mediów. Oprócz zajęć marketingowych były prowadzone zajęcia z innych dziedzin tj. matematyka, prawo, zarządzanie, informatyka, rachunkowość, które pomogły nam szerzej zrozumieć dane zjawiska. Jeśli chodzi o samą uczelnię, to jest to cudowne miejsce. Panuje bardzo miła atmosfera, wykładowcy są zawsze pomocni oraz Panie z dziekanatu niezwykle miłe. Mogę śmiało powiedzieć, że polecam tę uczelnię, a szczególnie kierunek: Marketing Cyfrowy:)

Pokaż więcej