ul Świeradowska 43

02-662 Warszawa

+48 22 54 35 430

e-mail: uczelnia@lazarski.edu.pl

ul Świeradowska 43

02-662 Warszawa

+48 22 54 35 430

e-mail: uczelnia@lazarski.edu.pl

  • MANAGEMENT

    Rekrutacja

    stopień: (I) (II) czas trwania: 3 lata • 2 lata
    tryb: stacjonarne
    Pokaż więcej

    forma studiów: stacjonarne
    poziom studiów: I stopnia II stopnia
    czas trwania: 3 lata 2 lata
    tytuł zawodowy: licencjat magister

    Uczelnia Łazarskiego w Warszawie to nowoczesna szkoła wyższa oferująca kształcenie w dwóch językach: polskim oraz angielskim. W gronie kierunków anglojęzycznych znajduje się kierunek Management, prowadzony na studiach pierwszego i drugiego stopnia.

    Najistotniejszym założeniem nauki jest dogłębne poznanie zasad zarządzania przedsiębiorstwem, finansami i zasobami ludzkimi. Studenci uczą się jak przekuć pomysł w realny biznes odnoszący sukcesy, analizując przypadki konkretnych przedsiębiorstw, a także poznają nowoczesne metody i narzędzia planowania, organizowania, motywowania i kontroli zarządczej.

    Wyświetl więcejZwiń

    Wymagania rekrutacyjne Specjalności

    Studia I stopnia stacjonarne

    • E-commerce management
    • It management
    • Marketing management
    • Real estate management

    Studia II stopnia stacjonarne

    • Marketing management
    • Project management
    • Environmental management

    STUDIA I STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

    STUDIA II STOPNIA

    Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uczelnia Łazarskiego w Warszawie.
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)