Co tak naprawdę jest dźwignią handlu? W jaki sposób zarządzać zasobami niezbędnymi do wsparcia sprzedaży? Czy wiedza teoretyczna wystarczy do prawidłowego przeprowadzenia całego procesu sprzedażowego? Na te i jeszcze więcej pytań odpowie zarządzanie sprzedażą – propozycja kształcenia, adresowana do osób zainteresowanych pogłębieniem wiedzy na temat wszelkich działań w obrębie sprzedaży.
Jeżeli zdecydujesz się na wkroczenie na ścieżkę kształcenia o właśnie takiej specyfice, rozwiniesz kompetencje, dzięki którym zasłużysz na miano menedżera sprzedaży, poznasz najważniejsze techniki sprzedażowe, a dzięki zgłębieniu podstawowych zagadnień psychologicznych zrozumiesz ogromny wpływ reklamy na potencjalnego kupującego.
Absolwenci zarządzania sprzedażą bez trudu znajdą zatrudnienie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich w międzynarodowych przedsiębiorstwach zajmujących się sprzedażą, agencjach reklamowych i marketingowych lub zdecydują się na karierę freelancera.