Wyniki matur
Do matury w Technikum im. Św. Józefa w Kaliszu w 2024 roku przystąpiło 89 uczniów. Świadectwo dojrzałości otrzymało 83 maturzystów. Zdawalność całego egzaminu maturalnego wyniosła 93%.
Wyniki poszczególnych egzaminów przedstawia poniższa tabela.
przedmiot | zdawalność | średni wynik śr. wynik | liczba zdających l. zdających |
---|---|---|---|
język polski poziom podstawowy | 98,9% | 63,7% | 90 |
język angielski poziom podstawowy | 100,0% | 84,4% | 90 |
matematyka poziom podstawowy | 94,4% | 65,5% | 90 |
biologia poziom rozszerzony | - | - | 4 |
fizyka poziom rozszerzony | - | 17,2% | 16 |
geografia poziom rozszerzony | - | 33,6% | 5 |
historia poziom rozszerzony | - | - | 1 |
informatyka poziom rozszerzony | - | 48,0% | 9 |
język angielski poziom rozszerzony | - | 72,8% | 52 |
język polski poziom rozszerzony | - | 19,7% | 11 |
matematyka poziom rozszerzony | - | 32,5% | 26 |
wiedza o społeczeństwie poziom rozszerzony | - | - | 2 |
Obiekty sportowe
Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych
informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie
szkoły:
Technikum im. Św. Józefa w Kaliszu
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są
wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie
prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.
Nawet gdy szkoła jest wyposażona w wspaniały sprzęt i jest wysoko finansowana, edukacja z profilu programisty ssie. Po pierwszym roku szkolnym maksymalnie co wyniosłem z lekcji profilowych i informatyki to: 1. zepsute nerwy — po 40+ godzinach pracy nad projektem końcowym z informatyki (WebDev) dostałem ocenę dobrą z przyczyny "za mało zdjęć", spełniłem wszystkie wymagania, ale ten stary ślimak zdecydował, że moja praca w cale tego nie warta i wymyślił nowe. Nie dziwi mnie to gdyż ten sam pan przez większość roku szkolnego był akustyczną k@rwą i stawił pretenzje, do tego, co wrecz zasługuje na pochwałę. 2. Wolna progresja — Na przedmiotach profilowych progresja jest na tyle wolna, że musiałem odpalać se filmiki aby robić rzeczy z wyprzedzeniem na miesiące nauki (szczególnie aby zrobić ten "projekt końcowy" (lub musiałem posługiwać się sztuczną inteligencją)) 3. Godziny przedzielane na WebDev — na 5 dni przypada 5 godzin z WebDev, gdy na rzeczywiste programowanie jedynie 2. Taki słaby plan lekcji przedstawia mój zawód z gorszej strony. 4. Nauczyciele — Niektóre nauczyciele (,jak z PAI, SI, INFORMATYKA), mają w d@pie profil programisty, na lekcjach odmawiamy materiał który biorą z głowy albo z pliku .pdf. Taki sposób prowadzenia lekcji sprawia na mnie i większości moich koleg, że nie traktuję je poważnie, a jak lekcje informatyki z podstałówki. *Przepraszam za moją pisownię języka polskiego*