Praktyki Dział Customer Support - Program Praktyk Letnich 2025 Aleksandrów Łódzki, łódzkie

Praktyki Dział Customer Support - Program Praktyk Letnich 2025 Aleksandrów Łódzki, łódzkie

ABB Sp z o.o. profil

ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) is a pioneering technology leader in electrification products, robotics andmotion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport infrastructure globally. Continuing a history of innovation spanning more than 130 years, ABB today is writing the future of industrial digitalization with two clear value propositions: bringing electricity from any power plant to any plug and automating industries from natural resources to finished products. As title partner of Formula E, the fully electric international FIA motorsport class, ABB is pushing the boundaries of e-mobility to contribute to a sustainable future. ABB operates in more than 100 countries with about 135,000 employees. www.abb.com

Firma: ABB Sp z o.o. | Dział Customer Support - Program Praktyk Letnich 2025

Miejsce: Aleksandrów Łódzki, łódzkie

Nr ref. PL95816261_E1

Opis stanowiska

• Poznanie topologii oraz zasady działania średnionapięciowych przemienników częstotliwości

• Analiza danych z usterek / awarii, uszkodzonych części

• Udział w procesie usprawniania produktu

• Przygotowywanie raportów dla klientów

Wymagania

  • Student lub absolwent kierunku technicznego, mile widziane: elektrotechnika, elektronika, energetyka automatyka, mechatronika
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umożliwiający swobodną komunikację
  • Wiedza z zakresu elektronika / energoelektronika. Mile widziana wiedza z zakresu przemienników częstotliwości
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel. Mile widziana znajomość PowerBI, Matlab, Python
  • Umiejetnosci organizacyjne i interpersonalne, umiejetnosc pracy pod presja czasu

Oferujemy

Kompetencje i umiejętności, jakie nabędziesz podczas praktyk:

• Podstawy budowy i działania średnionapięciowych przemienników częstotliwości.

• Proces wsparcia technicznego, analizy usterek oraz usprawniania produktu.

• Współpraca w międzynarodowym / globalnym zespole.

 

Oferujemy płatne praktyki trwające 3 miesiące w wymiarze 40 godzin tygodniowo.

Komentarze (0)