1. Typ i tryb studiów
Digital Marketing to kierunek, który obejmuje treści z zakresu nauk społecznych i mediach, a także nauk o zarządzaniu czy jakości.
Studia na kierunku Digital Marketing możemy podzielić na:
1. Poziom:
2. Forma:
Powyższy kierunek można realizować w trybie stacjonarnym oraz niestacjonarnym. Wykłady oraz ćwiczenia prowadzone są na terenie Uczelni od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych w planie zajęć. W przypadku trybu niestacjonarnego przedmioty prowadzone są z kolei w trakcie zjazdów weekendowych.
2. Program studiów i przedmioty
Program zajęć powstał przy uwzględnieniu aktualnych trendów w branży Digital Marketingu. Studenci poza uczestnictwem w wykładach i ćwiczeniach, realizują także obowiązkowe praktyki zawodowe. Dzięki temu mogą zapoznać się ze środowiskiem pracy i sytuacją rynkową, nauczyć się realizacji projektów graficznych oraz doskonalić już zdobytą wiedzę.
W programie studiów na kierunku Digital Marketing uwzględniono takie przedmioty, jak np.:
-
podstawy Digital Marketingu,
-
design thinking,
-
content marketing,
-
zarządzanie projektem marketingowym,
-
prawo Internetu.
3. Nabywane umiejętności
W czasie studiów na kierunku Digital Marketing studenci zdobywają wiedzę w ramach zarządzania kreacją oraz marką. Potrafią przygotować media plan, kreację oraz strategię komunikacyjną. Uczą się rodzajów koncepcji zarządzania oraz prawnych aspektów funkcjonowania przemysłu kreatywnego.
4. Dla kogo ten kierunek
Digital Marketing to studia, które prowadzone są w języku angielskim i skierowane do osób potrafiących w stopniu komunikatywnym porozumiewać się za jego pomocą. To również kierunek dla osób pragnących uzupełnić posiadane informacje w zakresie marketingu wirtualnego.
5. Gdzie studiować Digital Marketing
Popularne uczelnie, na których można studiować kierunek Digital Marketing: