II LO im. Emilii Plater

II LO im. Emilii Plater

Wyniki matur

Do matury w II LO im. Emilii Plater w 2022 roku przystąpiło 100 uczniów. Świadectwo dojrzałości otrzymało 99 maturzystów. Zdawalność całego egzaminu maturalnego wyniosła 99%.

Wyniki poszczególnych egzaminów przedstawia poniższa tabela.

Wyniki matury 2022 (część pisemna) - II LO im. Emilii Plater w Sosnowcu

przedmiot poziom zdawalność średni wynik śr. wynik liczba zdających l. zdających
język polski poziom podstawowy podstawowy 100,0% 63,7% 100
język angielski poziom podstawowy podstawowy 100,0% 88,8% 99
język niemiecki poziom podstawowy podstawowy - - 1
matematyka poziom podstawowy podstawowy 99,0% 61,5% 100
biologia poziom rozszerzony rozszerzony - 45,8% 24
chemia poziom rozszerzony rozszerzony - 22,9% 16
fizyka poziom rozszerzony rozszerzony - - 3
geografia poziom rozszerzony rozszerzony - 52,1% 11
historia poziom rozszerzony rozszerzony - 41,3% 27
historia sztuki poziom rozszerzony rozszerzony - - 2
informatyka poziom rozszerzony rozszerzony - - 1
język angielski poziom rozszerzony rozszerzony - 75,8% 80
język niemiecki poziom rozszerzony rozszerzony - - 1
język polski poziom rozszerzony rozszerzony - 69,4% 35
język włoski poziom rozszerzony rozszerzony - - 1
matematyka poziom rozszerzony rozszerzony - 35,3% 12
wiedza o społeczeństwie poziom rozszerzony rozszerzony - 38,0% 17

Informacje na temat wyników egzaminów pochodzą ze strony internetowej właściwej dla szkoły Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej.
Pliki źródłowe do pobrania:

ul. Parkowa 1
41-200 Sosnowiec
Sielec
322664535

Informacje mają charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie szkoły: II LO im. Emilii Plater
Wszelkie prezentowane informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Otouczelnie.pl zastrzega sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji.

Opinie (0)