29.08.2024
Marketing i sprzedaż to wyrazy odmieniane przez wszystkie przypadki. To zagadnienia, które mówiąc z przymrużeniem oka – żyć bez siebie nie mogą, przynajmniej według tych, którzy prowadzą jakiekolwiek działania związane z biznesem. Czym jest dobry marketing? Nie trzeba być znawcą tematu, aby odgadnąć, że dobry marketing to taki, który przynosi korzyści i wpływa na wzrost zainteresowania produktem czy usługą. A jakie są narzędzia i metody dobrego marketingu? Niezależnie od tego czym one się wyróżniają, można śmiało powiedzieć, że z racji rozwoju nowoczesnych technologii jest ich coraz więcej. Przekonać się o tym można wybierając studia w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi.
Studia na kierunku marketing i sprzedaż w UNIWERSYTET WSB MERITO ŁÓDŹ | |
---|---|
Forma studiów | stacjonarne, niestacjonarne |
Poziom studiów | studia II stopnia, studia I stopnia |
Czas trwania | 2 lata (studia II stopnia), 3 lata (studia I stopnia) |
Ważne terminy | Harmonogram rekrutacji > |
Kształcenie na kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi umożliwia pozyskanie wiedzy i umiejętności, które razem tworzą podstawę do pracy na stanowiskach związanych z marketingiem, komunikacją rynkową i sprzedażą. W toku studiów studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami projektowania badań marketingowych, narzędziami komunikacji wspierającymi efektywność współpracy z klientami, zasadami analizowania danych i opracowywania strategii marketingowych, zasadami budowania relacji z klientami i partnerami rynkowymi, metodami prowadzenia negocjacji biznesowych, jak również metodami zarządzania dystrybucją treści w mediach społecznościowych oraz optymalizacji stron internetowych.
Marketing i sprzedaż główne przedmioty:
Studenci Marketingu i sprzedaży w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi mogą zdobywać szczegółową wiedzę w obszarze dwóch specjalności. Są to: E- marketing oraz Innowacje w procesach sprzedaży. Dzięki nim zaznajamiają się między innymi z: metodami projektowania produktów i usług, procesem kreowania marki i wprowadzania jej na rynek, zarządzaniem ceną i dystrybucją, marketingiem mobilnym czy specyfiką zachowania konsumentów w Internecie.
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki i otrzymaniu dyplomu? Absolwenci studiów na kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi posiadają wiedzę i określone umiejętności. Sprawnie poruszają się po zagadnieniach: zarządzania zespołem, marketingu mobilnego, zarządzania marką, marketingu B2B, technik sprzedaży, specyfiki zachowania konsumentów w sieci, optymalizacji stron internetowych, budowania relacji z klientem, negocjacji w biznesie. Z pozyskanym wykształceniem będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi jako: specjaliści do spraw marketingu, specjaliści SEO / SEM, specjaliści do spraw sprzedaży, doradcy klienta, specjaliści do spraw kluczowych klientów, analitycy internetowi.
Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi posiada wiedzę i umiejętności między innymi w zakresie:
Absolwent kierunku Marketing i sprzedaż w Uniwersytecie WSB Merito w Łodzi znajdzie zatrudnienie między innymi jako:
STUDIA I STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
STUDIA II STOPNIA
Szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji znajdziesz TUTAJ
Artykuł ma charakter poglądowy. Przed podjęciem jakichkolwiek działań na podstawie uzyskanych informacji z niniejszego serwisu, należy je dodatkowo zweryfikować na stronie uczelni: Uniwersytet WSB Merito Łódź