Czy reklama jest rzeczywiście dźwignią handlu? Jakie zależności występują pomiędzy obsługą klienta, a rezultatami sprzedażowymi? Czy umiejętne zarządzanie kadrą pracowników działu obsługi klienta istotnie wpływa na efektywność działań sprzedażowych? Na te i jeszcze więcej pytań odpowie menedżer sprzedaży – innowacyjna propozycja kształcenia o programie adekwatnym do współczesnego rynku pracy.
Podczas kształcenia dowiesz się, w jaki sposób określać cele i wdrażać strategie sprzedażowe, aby trafić do jak największego grona potencjalnych konsumentów, poznasz istotne techniki sprzedaży dzięki opanowaniu podstaw psychologii marketingu i reklamy, pogłębisz swoje kompetencje interpersonalne, co pozwoli ci na skuteczną obsługę klientów, a ponadto zyskasz kwalifikację w obszarze tworzenia poszczególnych działów sprzedaży.
Dzięki zdobyciu i ugruntowaniu szerokiej wiedzy i umiejętności praktycznych, będziesz mógł pomyśleć o zatrudnieniu na stanowisku menedżera do spraw sprzedaży, regionalnego kierownika sprzedaży, specjalisty do spraw wdrażania wybranych strategii marketingowych, kierownika do spraw obsługi klienta lub właściciela sklepu, czy agencji reklamowej.