Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studenci digital marketingu poznają m.in.: zastosowanie mediów społecznościowych oraz Internetu w działaniach marketingowych firmy; sposoby kreowania przekonujących kampanii; specyfikę kampanii marketingowych online; zasady zarządzania projektami; finansowe i organizacyjne aspekty zarządzania biznesem. Studia na tej ścieżce kształcenia są poświęcone np.: zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych i komputerowych w biznesie czy metodom projektowania atrakcyjnego contentu marketingowego w sieci.
Absolwenci mogą szukać zatrudnienia w: instytucjach międzynarodowych, korporacjach.
W programie na digital marketingu znajdują się przedmioty, które pozwalają uczestnikom zajęć zgłębić zagadnienia związane np. z rolą influencerów w marketingu; zadaniami menedżera i lidera w zarządzaniu marketingiem; podstawami rachunkowości, makroekonomii, finansami publicznymi, zarządzaniem kapitałem ludzkim lub przedsiębiorczości; komunikacji społecznej w komunikacji w social mediach.
W programie studiów na digital marketingu znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: metod badawczych powszechnych w zarządzaniu; zasad personal branding; nowoczesnych narzędzi marketingowych służących tworzeniu reklamy w sieci.
Digital marketing to ścieżka kształcenia, która umożliwia absolwentom kontynuowanie kariery zawodowej np. na stanowiskach kierowniczych, analitycznych, eksperckich, doradczych czy organizacyjnych. Osoby te są zatrudniane m.in. w: agencjach reklamowych, agencjach interaktywnych, domach mediowych, start-upach, działach marketingu firm i instytucji.
Absolwent digital marketingu może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Digital Marketing to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Studenci zarządzania zdobywają interdyscyplinarne przygotowanie – uczelnie w Warszawie umożliwiają studentom tego kierunku wybór specjalności z bogatej listy ścieżek kształcenia. Dzięki temu absolwenci zarządzania mogą zdobywać cenne kompetencje, niezbędne np. do projektowania kampanii reklamowych, zarządzania finansami i rachunkowością firmy, analizowania rynku i zachowań konsumentów czy zarządzania zasobami ludzkimi.
Absolwenci zarządzania są kompleksowo przygotowani np. do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej lub doradczej czy do pracy na stanowiskach takich, jak m.in.: specjalista ds. PR; menedżer średniego szczebla; dyrektor; prezes; księgowy; marketingowiec; rekruter; audytor.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie