Zarządzanie marketingowe to studia, które odpowiadają na najnowsze zapotrzebowanie w branży. Trzeba sobie bowiem uświadomić, że dziś każdy produkt (nawet ten o najwyższej jakości) trzeba odpowiednio zareklamować i przedstawić klientowi. Jeśli etap reklamy zawiedzie, to potencjalny odbiorca produktu i usługi straci nią całkowite zainteresowanie. Dlatego też wciąż rośnie zapotrzebowanie na ekspertów, którzy wiedzą, jak najlepiej zarządzać marką.
Kształcenie na tych studiach ma przede wszystkim wymiar praktyczny. W siatce programowej odnajdziesz jednak zarówno wiele wykładów, jak i ćwiczeń, dzięki czemu twoje wykształceni będzie mogło być uznane za kompletne. Wśród przykładowych przedmiotów specjalnościowych odnajdziesz: zintegrowaną komunikację marketingową, wskaźniki marketingowe, czy ochronę konkurencji i konsumenta.
Zarządzanie marketingowe to studia, które wyposażą cię w pakiet unikalnych kompetencji. Można zaliczyć do nich przykładowo: umiejętność prowadzenia kampanii (także w mediach społecznościowych), czy rozpoznawanie, diagnozowanie i rozwiązywanie różnorodnych problemów związanych z działalnością marketingową.