Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie marką i strategie marketingowe to studia, które dziś wydają się niezwykle cenne z perspektywy współczesnej organizacji w sektorze korporacyjnym. Nikogo nie trzeba bowiem przekonywać, że bardzo dobra jakość produktu do dopiero początek (bardzo cenny!) na drodze do jego sprzedaży. Największe znaczenie mają bowiem aspekty takie jak: umiejętność reklamy, prowadzenie kampanii marketingowej, aktywna komunikacja z klientami itd. Tych punktów jest znacznie więcej, możesz mieć jednak pewność, że ta specjalność wprowadzi cię w te wszystkie tajniki.
Kształcenie sprawi, że będziesz wiedział, jak zaprojektować model biznesowy, zorientowany na klienta. Ponadto dowiesz, się, jak nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami, analizować i opracowywać strategie marketingowe. Posiądziesz także wiedzę na temat tego, jak zarządzać marką na wybranych poziomach. Możesz mieć pewność, że specjalność ta wyposaży cię w unikatową wiedzę i kompetencje.
W siatce programowej odnajdziesz wiele różnorodnych przedmiotów takich jak employer branding i marka osobista, strategiczne zarządzanie marką, czy prawne i finansowe aspekty zarządzania marką. Możesz mieć pewność, że twoje interdyscyplinarne wykształcenie pozwoli ci rozpocząć pracę w najlepszych korporacjach nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej.