Zarządzanie jakością to propozycja kształcenia, adresowana do osób zainteresowanych zdobyciem interdyscyplinarnych kompetencji. Zostaniesz bowiem zaopatrzony w wiedzę i umiejętności z obszaru zarządzania, ekonomii, marketingu, prawa, a nawet podstaw psychologii.
Jeśli chcesz zadbać o wszechstronność swojego wykształcenia i wybierzesz zarządzanie jakością, rozwiniesz kompetencje miękkie, które okażą się niezbędne do efektywnego wywiązywania się z obowiązków zawodowych. Nauczysz się między innymi organizowania pracy grupowej, poznasz metody skutecznej komunikacji i motywacji pracowników oraz zgłębisz istotę kreowania kompetencji przywódczych.
Absolwenci zarządzania jakością będą mogli liczyć na szeroki wachlarz możliwości zawodowych. Znajdą oni bowiem zatrudnienie w niemal każdym sektorze przemysłowym, w którym wymagane są dobrze ugruntowane kompetencje zarządcze i specjalistyczna wiedza na temat jakości.