Nieprawidłowe podejście do konfliktów generuje w przedsiębiorstwie wiele kosztów: absencje, spadki produktywności, czy utratę relacji. Dlatego kluczowym wydaje się prawidłowe podejście do różnego rodzaju problemów, a kryją się za tym mechanizmy i specjalnie opracowane metody. Jakie? Tego dowiedzą się ci, którzy wybiorą Negocjacje i mediacje w biznesie.
Studenci uczą się jak stosować strategie i taktyki negocjacyjne oraz dopasowywać je do różnych sytuacji zawodowych, jak przekształcić sytuacje konfliktowe w konstruktywne poszukiwanie rozwiązań, zarządzać emocjami w trudnych sytuacjach. Kształcenie nastawione jest na rozwijanie samodzielności w działaniu, przede wszystkim z zakresie prowadzenia negocjacji i mediacji, opracowywania i wdrażania programów rozwiązywania konfliktów oraz praktycznego stosowania przepisów prawa cywilnego i gospodarczego w odniesieniu do negocjacji i mediacji.
Negocjacje i mediacje w biznesie to propozycja kształcenia, która prowadzi do jasno określonych ról. Z bogatą wiedzą i licznymi umiejętnościami można pełnić funkcję negocjatora, mediatora sądowego, specjalisty w dziale HR i dziale kadr, jak również specjalisty w działach handlowych i działach sprzedaży.