Studenci komunikacji wizerunkowej (PR, branding, reklama i social media) szkolą się w zakresie np.: wprowadzania na rynek nowej marki; kreowania i koordynowania marką; opracowywania strategii produktów lub usług; budowania pozytywnych relacji firmy z jej otoczeniem. Studia na tej ścieżce kształcenia pozwalają studentom rozwinąć również cenne umiejętności komunikacyjne, analityczne, organizacyjne lub związane z tworzeniem atrakcyjnego contentu.
Przykładowe przedmioty znajdujące się w programie nauczania to: marketing internetowy i mobilny, e-komunikacja i social media, marketing społeczny, kreowanie marki.
Komunikacja wizerunkowa (PR, branding, reklama i social media) przygotowuje absolwentów do pracy np. w działach marketingu, agencjach reklamowych, działach PR, działach promocji, agencjach public relations czy działach organizowania wydarzeń. Ponadto osoby te wyróżniają się kompetencjami, które niezbędne są do poprawnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub marketingowej.
Studia na komunikacji wizerunkowej (PR, branding, reklama i social media) poświęcone są zagadnieniom związanym np. z: relacjami publicznymi, nawiązywaniem kontaktu z otoczeniem, budowaniem świadomości marki, kreowaniem i utrzymywaniem pozytywnego wizerunku marki, komunikacją perswazyjną, zdobywaniem uwagi czy generowaniem ruchu internetowego za pomocą serwisów społecznościowych.
W programie na tej ścieżce kształcenia znajdują się przedmioty, które pozwalają studentom lepiej zrozumieć m.in.: zastosowanie Internetu w środowisku biznesowym i marketingowym; sposoby projektowania skutecznych strategii marketingowych; wpływ relacji z otoczeniem na wizerunek marki; sposoby komunikacji w sieci; specyfikę social media w kontekście marketingowym.
W programie studiów na komunikacji wizerunkowej (PR, branding, reklama i social media) znajdziesz takie przedmioty, jak np.:
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: zasad kreowania marki, narzędzi stosowanych w badaniach marketingowych; metod zarządzania parką i produktem; roli marketingu w strategii firmy.
Absolwenci komunikacji wizerunkowej (PR, branding, reklama i social media) mogą pełnić role np. doradcze, kierownicze, organizacyjne, analityczne czy eksperckie, a także związane np. z komunikacją w mediach i w biznesie, marketingiem lub reklamą. Osoby te zatrudniane są na takich stanowiskach jak m.in. strateg ds. rozwoju produktów, product manager czy pracownik działu PR.
Absolwent komunikacji wizerunkowej (PR, branding, reklama i social media) może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
Komunikacja wizerunkowa (PR, branding, reklama i social media) to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Zarządzanie to interdyscyplinarny kierunek, który skierowany jest w szczególności do osób zainteresowanych np. prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, organizowaniem pracy zespołu projektowego, analizowania rynku gospodarczego w Polsce i za granicą, projektowaniem kampanii reklamowych czy zarządzaniem informacjami w przestrzeni cyfrowej.
Absolwenci zarządzania mogą podjąć pracę na stanowisku np. doradczym, kierowniczym, analitycznym, eksperckim lub związanym z komunikacją w biznesie, marketingiem i reklamą, kontrolą wewnętrzną lub księgowością. Osoby, które ukończyły ten kierunek studiów, są cenione m.in. w przedsiębiorstwach i korporacjach, instytucjach i organizacjach rządowych lub pozarządowych, a także w agencjach reklamowych i domach mediowych.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie