Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studenci e-commerce mają szansę rozwijać swoje umiejętności np. komunikacyjne, biznesowe i techniczne. Ta ścieżka kształcenia ma interdyscyplinarny charakter, dzięki czemu uczestnicy zajęć zdobywają wiedzę charakterystyczną dla takich dziedzin, jak np.: informatyka, psychologia, marketing, socjologia, prawo, administracja, ekonomia czy finanse i rachunkowość. Studenci e-commerce szkolą się w zakresie np.: projektowania, wdrażania i obsługi systemów sprzedażowych w Internecie.
Absolwenci tej ścieżki kształcenia są kompleksowo przygotowani do pracy na stanowisku np.: specjalisty ds. e-commerce, analityka e-commerce, przedsiębiorcy, koordynatora projektów e-commerce, specjalisty ds. marketingu internetowego czy administratora obsługi sprzedaży internetowej. Ponadto osoby te mogą również rozpocząć własną działalność gospodarczą np. w sieci.
Specjalności na kierunku zarządzanie informacją
Studia na e-commerce skierowane są do osób, które szczególnie interesują się np. marketingiem w sieci, sprzedażą za pośrednictwem Internetu czy nowoczesnymi rozwiązaniami cyfrowymi, które powszechnie stosowane są w handlu. Studenci tej ścieżki kształcenia poznają m.in.: uwarunkowania i zastosowania narzędzi internetowych w marketingu; modele e-commerce; specyfikę funkcjonowania społeczności internetowych; sposoby wykorzystywania social mediów w działalności marketingowej przedsiębiorstw.
Absolwenci e-commerce są przygotowani m.in. do: zarządzania sklepem internetowym; prowadzenia kampanii reklamowych; realizowania strategii public relations w Internecie; opracowywania planu działania marketingowego w przestrzeni cyfrowej. Uczestnicy zajęć praktycznych rozwijają również swoje kompetencje miękkie, związane np. z komunikacją w biznesie czy zarządzaniem informacją, finansami i zasobami ludzkimi.
Studia w Warszawie, które związane są z tą ścieżką kształcenia, przygotowują absolwentów do podjęcia pracy na stanowiskach wymagających znajomości m.in.: zastosowania e-commerce w różnych środowiskach zawodowych; specyfiki funkcjonowania społeczności internetowych; efektywnych strategii e-marketingowych.
Kompetencje absolwentów e-commerce cenione są m.in. w: działach e-commerce, firmach prowadzących handel za pośrednictwem Internetu, firmach projektujących i wdrażających nowoczesne rozwiązania sprzedaży cyfrowej. Osoby, które ukończyły tę ścieżkę kształcenia, mogą aplikować np. na stanowiska doradcze, kierownicze, analityczne czy eksperckie. Ponadto są one przygotowane do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie.
Absolwent e-commerce może szukać zatrudnienia w takich miejscach jak np.:
E-commerce to ścieżka kształcenia, którą w Warszawie można studiować w ramach kierunku zarządzanie.
Zarządzanie jest interdyscyplinarnym kierunkiem, który pozwala studentom rozwinąć w szczególności zdolności związane np. w organizacją pracy, koordynowaniem działania zespołu, analizowaniem złożonych baz danych, projektowaniem efektywnych kampanii reklamowych czy nawiązywaniem kontaktów biznesowych.
Uczelnie w Warszawie oferują studentom zarządzania możliwość wyboru jednej z wielu ścieżek kształcenia. Dzięki temu absolwenci specjalizować się mogą np. w marketingu i reklamie, finansach i rachunkowości, doradztwu zawodowemu, zarządzaniu informacją i bezpieczeństwem cyberprzestrzeni czy budowaniu strategii e-commerce. Kompetencje tych osób cenione są szczególnie m.in. na stanowiskach kierowniczych, doradczych, urzędniczych czy analitycznych.
Dowiedz się więcej: zarządzanie studia w Warszawie
Zobacz także:
rekrutacja na studia w Warszawie