Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku marketing kultury to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie online.
Marketing kultury to studia podyplomowe w Łodzi, które skupiają się na przekazaniu słuchaczom wiedzy z zakresu najnowszych praktyk komunikacji marketingowej. W ramach licznych zajęć uczestnicy spotykają się z praktykami pracującymi w instytucjach kultury, którzy przekazują swoje doświadczenia.
Studia stanowią jedyną taką ofertę edukacyjną w całej Polsce. Zakres poruszanych zagadnień w ramach kształcenia oscyluje głównie w obrębie odczytywania danych wynikających z działań w Internecie oraz sposobów ich wykorzystywania.
Studia w Łodzi na kierunku marketing kultury to idealny wybór dla kandydatów, którzy są pracownikami instytucji kultury, firm z sektora kultury oraz pracujących w dziale marketingu czy promocji. Dodatkowo kształcenie na tym kierunku wpisuje się także w zainteresowania wszystkich osób związanych z marketingiem.
Kandydaci muszą mieć jednak świadectwo ukończenia studiów wyższych – licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Studia na kierunku marketing kultury trwają dwa semestry i mają formę niestacjonarną. Zajęcia odbywają się w formie zjazdów weekendowych, obejmują 145 godzin dydaktycznych.
Wykładowcy korzystają głównie z metod aktywizujących w formie ćwiczeń i warsztatów. Wszystkie przedmioty realizowane są poprzez platformę MS Teams. W programie kształcenia uwzględniono bloki tematyczne z zakresu organizacji i planowania eventów, marketingu offline oraz online, public relations, rozwoju publiczności, content marketingu czy prawnych aspektów marketingu.
W ramach licznych zajęć słuchacze uczestniczą także w spotkaniach z praktykami zawodowymi, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Kształcenie jest odpowiedzią na potrzebę podnoszenia kwalifikacji zawodowej kadry zarządzającej z sektora kultury.
Studia na kierunku marketing kultury, możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Absolwenci studiów na kierunku marketing kultury wyróżniają się aktualną wiedzą w zakresie marketingu online oraz offline. Potrafią tworzyć budżet oraz plan eventu, a nawet przemyślaną strategię promocji wydarzeń.
Wiedzą, jakie działania podejmować w sytuacjach kryzysowych oraz jak budować mapy podróży klientów. Znają typy contentu oraz zasady tworzenia strategii contentowej. Poza tym mają również informacje w zakresie obowiązujących regulacji prawnych odnoszących się do marketingu.
Absolwenci mają także profesjonalne kwalifikacje menedżerskie związane z zarządzaniem instytucjami kultury. Potrafią jednocześnie prowadzić samodzielne projekty i przedsięwzięcia kulturalne.
W ramach zajęć uczestnicy zdobywają wiedzę w zakresie technik i sposobów analizowania rynku kultury, zmian na tym rynku oraz ich praktycznych zastosowań. Dowiadują się, jak organizować działania marketingowe w instytucjach kultury.
Studia na kierunku marketing kultury, trwają 1 rok (studia podyplomowe).
Po ukończeniu kształcenia na tym kierunku absolwenci mają umiejętności oraz wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznych krajowych oraz międzynarodowych działalności kulturalnych w realiach gospodarki rynkowej.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku marketing kultury
Studia na kierunku marketing kultury to idealny wybór dla osób, które chcą się nauczyć komunikacji marketingowej oraz poznać techniki wdrażania strategii marketingowych. W efekcie absolwenci bez trudu wykorzystają zdobyte umiejętności i informacje w praktyce zawodowej.