Copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Bydgoszczy

Copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Bydgoszczy

Copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Bydgoszczy
Dodaj do ulubionych

Copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe w Bydgoszczy

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie online.

 

Copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe w Bydgoszczy, które skupiają się na przekazaniu słuchaczom wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia skutecznych, angażujących odbiorcę treści reklamowych.

Studia przygotowują absolwentów do pracy w charakterze copywritera. Po ukończeniu kształcenia wiedzą, jak pisać nie tylko poprawnie, ale też dobrze.

Zobacz, na jakich uczelniach w Bydgoszczy jest kierunek copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy - studia podyplomowe

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz

JAKIE WYMAGANIA REKRUTACYJNE?

Studia w Bydgoszczy na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy przeznaczone są dla osób, które znają zasady ortografii i potrafią pisać poprawnie, ale chciałyby pisać dobrze.

To idealny wybór dla początkujących copywriterów, specjalistów działów marketingowych, dziennikarzy, redaktorów czy administratorów w social mediach. Kandydatem może być tak naprawdę każdy, kto czuje, że pisanie jest jego hobby i chciałby zacząć się z niego utrzymywać. Kandydaci muszą być absolwentami studiów wyższych – licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.

*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.

szczegółowe wymagania na uczelniach

JAK WYGLĄDAJĄ STUDIA NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY?

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy realizowane są online na platformie MS Teams. Słuchacze mają nieustanny dostęp do materiałów dydaktycznych czy nagrań z wykładów.

Program kształcenia został podzielony na kilka modułów tematycznych, wśród których znalazły się tak interesujące zagadnienia, jak te obejmujące zakresem podstawy pracy copywritera, WEB copywriting, optymalizację płatnych kampanii, SEO copywriting, e-marketing oraz sprzedaż, contnent copywriting, krótkie treści czy sales copywriting.

 

1. Typ i tryb studiów:

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, możemy podzielić na:

1. Typ

2. Tryb:

 

2. Zdobywana wiedza i umiejętności

Absolwenci studiów na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy potrafią tworzyć skuteczne, angażujące odbiorcę, ciekawe treści. Znają zasady copywritingu oraz przygotowywania tekstów tak, aby osiągnąć sukces.

Po ukończeniu kształcenia słuchacze potrafią określać grupy docelowe, wykorzystać tekst w celu skutecznego reklamowania, sprzedawania i komunikowania. Absolwent rozumie także różnice między tekstami reklamowymi, sprzedażowymi czy wizerunkowymi. Wie, jak właściwie redagować oraz dobierać treści.

Potrafi prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Facebook Ads, a także redagować pod kątem SEO, artykuły blogowe, posty na social media i wiele innych treści.

 

ILE TRWAJĄ STUDIA NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY?

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, trwają 1 rok (studia podyplomowe).

 

JAKA PRACA PO STUDIACH NA KIERUNKU COPYWRITING – JAKO NARZĘDZIE SPRZEDAŻY I REKLAMY

Absolwenci studiów na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy mają niezbędne umiejętności, aby móc podejmować profesjonalne działania z zakresu marketingu w mediach cyfrowych. Dysponują kompetencjami do podjęcia zatrudnienia w social mediach oraz marketingu internetowym.

 

Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy

  • content manager;
  • specjalista do spraw języka i wizerunku;
  • webwriter;
  • copywriter;
  • specjalista do spraw komunikacji;
  • researcher;
  • dziennikarz w mediach tradycyjnych i nowych;
  • instytucje kulturalne;
  • agencje reklamowe;
  • agencje copywriterskie.

Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy rozwijają w słuchaczach umiejętności komunikacyjne zarówno w mowie, jak i w piśmie. Program kształcenia kładzie nacisk przede wszystkim na zdobycie wiedzy językowej, kulturowej oraz literackiej. Jednocześnie przybliża studentom proces funkcjonowania środowiska medialnego.

Komentarze (0)