Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie online.
Copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy to studia podyplomowe w Bydgoszczy, które skupiają się na przekazaniu słuchaczom wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia skutecznych, angażujących odbiorcę treści reklamowych.
Studia przygotowują absolwentów do pracy w charakterze copywritera. Po ukończeniu kształcenia wiedzą, jak pisać nie tylko poprawnie, ale też dobrze.
Studia w Bydgoszczy na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy przeznaczone są dla osób, które znają zasady ortografii i potrafią pisać poprawnie, ale chciałyby pisać dobrze.
To idealny wybór dla początkujących copywriterów, specjalistów działów marketingowych, dziennikarzy, redaktorów czy administratorów w social mediach. Kandydatem może być tak naprawdę każdy, kto czuje, że pisanie jest jego hobby i chciałby zacząć się z niego utrzymywać. Kandydaci muszą być absolwentami studiów wyższych – licencjackich, inżynierskich lub magisterskich.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy realizowane są online na platformie MS Teams. Słuchacze mają nieustanny dostęp do materiałów dydaktycznych czy nagrań z wykładów.
Program kształcenia został podzielony na kilka modułów tematycznych, wśród których znalazły się tak interesujące zagadnienia, jak te obejmujące zakresem podstawy pracy copywritera, WEB copywriting, optymalizację płatnych kampanii, SEO copywriting, e-marketing oraz sprzedaż, contnent copywriting, krótkie treści czy sales copywriting.
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Absolwenci studiów na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy potrafią tworzyć skuteczne, angażujące odbiorcę, ciekawe treści. Znają zasady copywritingu oraz przygotowywania tekstów tak, aby osiągnąć sukces.
Po ukończeniu kształcenia słuchacze potrafią określać grupy docelowe, wykorzystać tekst w celu skutecznego reklamowania, sprzedawania i komunikowania. Absolwent rozumie także różnice między tekstami reklamowymi, sprzedażowymi czy wizerunkowymi. Wie, jak właściwie redagować oraz dobierać treści.
Potrafi prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Facebook Ads, a także redagować pod kątem SEO, artykuły blogowe, posty na social media i wiele innych treści.
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy, trwają 1 rok (studia podyplomowe).
Absolwenci studiów na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy mają niezbędne umiejętności, aby móc podejmować profesjonalne działania z zakresu marketingu w mediach cyfrowych. Dysponują kompetencjami do podjęcia zatrudnienia w social mediach oraz marketingu internetowym.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy
Studia na kierunku copywriting – jako narzędzie sprzedaży i reklamy rozwijają w słuchaczach umiejętności komunikacyjne zarówno w mowie, jak i w piśmie. Program kształcenia kładzie nacisk przede wszystkim na zdobycie wiedzy językowej, kulturowej oraz literackiej. Jednocześnie przybliża studentom proces funkcjonowania środowiska medialnego.