Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) to studia podyplomowe, których program kształcenia trwa 1 rok. Studia możesz podjąć w formie niestacjonarnej.
Budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) to studia podyplomowe w Krakowie, których celem jest przekazywanie słuchaczom informacji związanych z zarządzaniem wizerunkiem pracodawcy. Kształcenie skupia się na realizowaniu interdyscyplinarnego programu nauki z zakresu różnorodnych zagadnień.
Studia są pierwszym kierunkiem o tym profilu w Polsce, który obejmuje kompleksowe zagadnienia budowania i zarządzania wizerunkiem pracodawcy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firm.
Studia w Krakowie na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) adresowane są do osób zainteresowanych tematyką employer brandingu. To program skierowany głównie do obecnych i przyszłych pracowników HR, PR czy marketingu, którzy pragną podnieść swoje umiejętności i rozwinąć wiedzę dotyczącą nowoczesnych narzędzi i trendów w zarządzaniu marką pracodawcy.
Kształcenie jest również przeznaczone dla wszystkich kandydatów, jacy chcą stać się ekspertami w firmach rekrutujących, konsultingowych czy marketingowych. Zgłoszenia na studia przyjmowane są poprzez platformę rekrutacyjną.
Od kandydatów wymaga się dostarczenia kserokopii dyplomu ukończenia studiów wyższych na dowolnym stopniu. Na kierunek obowiązuje limit maksymalnie 36 osób.
*Wymagania mogą się różnić na poszczególnych uczelniach, dlatego koniecznie trzeba je sprawdzić na stronach rekrutacyjnych szkół wyższych.
szczegółowe wymagania na uczelniach
Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) są pierwszymi takimi w Polsce. Skupiają się na kompleksowej realizacji zagadnień obejmujących budowanie i zarządzanie wizerunkiem pracodawcy. W trakcie zajęć słuchacze poznają aktualne potrzeby rynku pracy oraz zainteresowania firm HR czy PR.
Warsztaty i wykłady prowadzi kadra najlepszych polskich praktyków w biznesie. Są to zarówno przedstawiciele firm konsultingowych, jak i agencji employer branding czy marketingowych.
Kształcenie kładzie szczególny nacisk na zagadnienia związane z budowaniem relacji słuchaczów z praktykami biznesowymi. W ramach programu nauczania mogą podnosić swoje umiejętności prowadzenia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej czy nowoczesnego zarządzania i rekrutacji.
Program zajęć został podzielony na bloki tematyczne obejmujące zakresem podstawy employer brangindu, nowoczesne zarządzanie procesami rekrutacji i e-HR, budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz oraz na zewnątrz przedsiębiorstwa. Warunek ukończenia studiów stanowi przygotowanie projektu końcowego w grupach. Zadanie polega na zaplanowaniu kampanii rekrutacyjnej.
Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding), możemy podzielić na:
1. Typ
2. Tryb:
Absolwenci studiów na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) mają obszerną wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania, realizacji i pomiaru wewnętrznej oraz zewnętrznej strategii employer branding.
Potrafią także skutecznie i efektywnie projektować, analizować czy interpretować wyniki badań, których celem jest wsparcie wizerunku pracodawcy. Poza tym po ukończeniu studiów słuchacze wyróżniają się zaawansowaną wiedzą z zakresu rekrutowania, selekcjonowania czy adaptowania pracowników.
Potrafią w nowoczesny sposób zarządzać projektami rekrutacyjnymi i wykorzystywać narzędzia do e-rekrutacji. Znają praktyczne zasady funkcjonowania firm z zakresu HR. Absolwent wyróżnia się również umiejętnościami pozwalającymi na przeprowadzenie taktycznej oceny wyboru formy zatrudnienia w firmach.
Poza tym po ukończeniu studiów potrafi odpowiedzialnie wykonywać powierzone mu zadania z zakresu zatrudniania członków zespołu. Wie, jak zarządzać marką pracodawcy wewnątrz firmy.
Absolwenci znają również modele zarządzania talentami czy rozwojem firmowym i wiedzą, jak efektywnie prowadzić rozmowy rozwojowe czy tworzyć development plany. Dzięki licznym zajęciom są przygotowani do wpisywania komunikacji wewnętrznej do strategii biznesowej danej firmy czy opracowania jej celów.
Wykłady i konserwatoria rozwijają u studentów kreatywność i umiejętności, jakie są niezbędne przy prowadzeniu efektywnej kampanii rekrutacyjnej w Internecie. Absolwent wykazuje się rozbudowaną wiedzą z zakresu zasad projektowania stron kariery czy materiałów wizerunkowych.
Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding), trwają Studia w Krakowie
Absolwenci studiów wyróżniają się wszystkimi cechami i umiejętnościami, jakich wymaga się od pracowników po tym kierunku. Dzięki temu odnajdą się w roli liderów zespołu czy właścicieli firm.
Możliwości zatrudnienia po studiach na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding)
Studia na kierunku budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding) umożliwiają słuchaczom usystematyzowanie wiedzy z zakresu motywacji i wynagradzania pracowników. Poza tym absolwenci znają wszystkie niezbędne narzędzia związane ze swoją przyszłą pracą.