Zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp) to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w specyfikę działania małego i średniego przedsiębiorstwa oraz dostarcza dogłębnej wiedzy na temat zarządzania. W toku studiów studenci poruszają się po zagadnieniach: zarządzania wizerunkiem własnym i kierowanej organizacji, promocji, komunikacji marketingowej, funkcjonowania małych firm w Unii Europejskiej, zarządzania wartością przedsiębiorstwa czy zarządzania innowacjami w małych i średnich przedsiębiorstwach.
Uczą się jak prowadzić analizy otoczenia rynkowego i jego wpływu na organizację, tworzyć własne przedsiębiorstwo, zarządzać relacjami z pracownikami i klientami, prowadzić negocjacje biznesowe, podejmować kluczowe decyzje i wdrażać zmiany w przedsiębiorstwie, a także pozyskiwać finansowanie dla prowadzonej działalności gospodarczej.
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci Zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami (mśp) mogą znaleźć zatrudnienie w roli: doradcy i konsultanta w zakresie zarządzania, specjalisty do spraw ekonomicznych, specjalisty do spraw marketingu.