Zarządzanie kadrami to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w przestrzeń zagadnień związanych z budowaniem potencjału kadrowego, pozwalającego na realizację przyjętych strategii przedsiębiorstwa. Oznacza to, że w toku studiowania osoby wybierające tę ścieżkę nauki zaznajamiają się między innymi z: prawem pracy, zasadami planowania struktury zatrudnienia, zasadami procesu rekrutacyjnego, sferą wynagrodzeń czy prowadzeniem dokumentacji kadrowej.
Studenci Zarządzania kadrami nabywają umiejętności w zakresie: rekrutowania, doboru personelu i optymalizowania zatrudnienia, konstruowania systemów oceniania i wynagradzania pracowników, negocjowania warunków pracy i rozwiązywania konfliktów, konstruowania szkoleń zawodowych oraz monitorowania i analizy rynku pracy.
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci tej ścieżki kształcenia posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą pracować na takich stanowiskach jak: specjalista do spraw zarządzania zasobami ludzkimi, specjalista do spraw rekrutacji, menedżer do spraw szkoleń i rozwoju, specjalista do spraw planowania zasobów czy menedżer projektów HR.