Psychologia biznesu to propozycja kształcenia, kierowana do osób szczególnie zainteresowanych psychologicznymi aspektami zachowań konsumenckich i rynkowych oraz mechanizmami pozwalającymi na sprawne funkcjonowanie w przestrzeni współczesnego biznesu. Studenci poruszają się po różnych zagadnieniach, które dotyczą między innymi: psychologii ogólnej, komunikacji w biznesie, rekrutacji, doradztwa zawodowego, motywowania i oceny pracowników oraz kształtowania ich ścieżek kariery i rozwoju odpowiednich kompetencji.
Studenci Psychologii biznesu zdobywają wiedzę obszerną i złożoną, elementami której są psychologia marki, kreowanie wizerunku pracodawcy i pracownika, mediacje i negocjacje, a także rozwijają konkretne umiejętności w zakresie: zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i selekcji pracowników, komunikacji w biznesie, rozwiązywania konfliktów, perswazji i dyplomacji czy przeprowadzania badań rynkowych.
Jaka przyszłość zawodowa kreuje się przed absolwentami Psychologii biznesu? Posiadając wiedzę i umiejętności z tego obszaru tematycznego można znaleźć zatrudnienie w agencjach konsultingowych, agencjach reklamowych, agencjach public relations, centrach badania opinii publicznej, działach personalnych, agencjach pracy, firmach rekrutacyjnych czy firmach szkoleniowych.