Marketing i media społecznościowe to propozycja kształcenia, która pozwala pozyskać praktyczną wiedzę na temat działań marketingowych, prowadzonych w szczególności w kanałach mediów społecznościowych. To studia, które wychodzą naprzeciw potrzebom współczesnego rynku, bowiem niezliczona ilość osób korzysta z różnego rodzaju mediów społecznościowych i to właśnie z nich czerpie informacje o nowych produktach czy usługach.
Realizowane w toku kształcenia zajęcia poświęcone są między innymi: kreowaniu marki, komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych, symulacjom biznesowym oraz zarządzaniu kryzysem w social mediach. Studenci uczą się jak wykorzystywać media społecznościowe do prowadzenia działań promocyjnych, tworzyć i rozpowszechniać w Internecie unikalne i wiarygodnych treści, jak również optymalizować treści pod kątem wyszukiwarek internetowych.
Absolwenci Marketingu i mediów społecznościowych posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą swobodnie poruszać się po rynku zatrudnienia. Mogą pracować na takich stanowiskach jak: social media manager, content manager, specjalista do spraw marketingu internetowego, specjalista do spraw e- commerce, digital marketing specialist czy specjalista do spraw marketingu i sprzedaży.