Marketing i zarządzanie organizacją eventów to propozycja kształcenia, która wprowadza zainteresowanych w przestrzeń zagadnień związanych z zarządzaniem eventami i marketingiem eventowym. To studia dla tych, którzy poważnie myślą o organizacji eventów oraz tworzeniu przestrzeni reklamowej w obszarze wydarzeń zorganizowanych.
W toku studiów studenci Marketingu i zarządzania organizacją eventów zaznajamiają się z: zasadami planowania i organizacji eventów, psychologią reklamy, strategiami marketingowymi, zarządzaniem projektami, podstawami komunikacji społecznej, prawnymi i organizacyjnymi aspektami organizacji eventów, jak również specyfiką pracy menedżera eventów.
Co po studiach? Jak może wyglądać droga zawodowa po ukończeniu nauki? Absolwenci Marketingu i zarządzania organizacją eventów wyróżniają się wiedzą i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie na takich stanowiskach jak: asystent do spraw organizacji eventów, event manager czy specjalista do spraw organizacji imprez.