Grywalizacja w marketingu to propozycja kształcenia, która stanowi odpowiedź na potrzeby, wymagania oraz oczekiwania współczesnego rynku, a także odpowiedź na zmieniające się zachowania konsumentów. Studia wprowadzają w przestrzeń zagadnień związanych z nowoczesnym podejściem do działań marketingowych, a przede wszystkim objaśniają metodę angażowania odbiorców marki, które polega na wplataniu elementów rywalizacji w działania reklamowe.
W toku kształcenia studenci zaznajamiają się między innymi z: teorią grywalizacji, psychologią gracza, psychologią poznawczą, zasadami konstruowania mechanizmów grywalizacji, zasadami i sposobami budowania zaangażowania klientów, jak również narzędziami pomagającymi w tworzeniu grywalizacji.
Absolwenci Grywalizacji w marketingu wyróżniają się obszerną wiedzą, złożoną z licznych zagadnień reprezentujących różne dyscypliny. Z pozyskanym wykształceniem mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: działach sprzedaży, działach promocji, agencjach reklamowych, agencjach marketingowych czy firmach szkoleniowych.