Psychologia, neuromarketing to propozycja kształcenia, która adresowana jest do osób zainteresowanych postępującym konsumpcjonizmem. Studia te mają za zadanie przygotować do prowadzenia badań nad tym zjawiskiem. Z jakimi zagadnieniami spotykają się studenci podczas zajęć? Otóż, realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: komunikacji społecznej, procesom poznawczym, psychologii społecznej, psychologii osobowości czy koncepcjom psychoterapii.
Oprócz powyższych tematów, studenci zaznajamiają się z podstawami reklamy, badaniami marketingowymi i neuromarketingowymi, psychologią zachowania konsumentów, psychologią ekonomiczną czy psychopatologią.
Pozyskana w toku studiów specjalistyczna wiedza pozwala podjąć pracę w ośrodkach badawczych, agencjach marketingowych, firmach międzynarodowych czy agencjach reklamowych, jak również w zakresie diagnozowania zaburzeń zdrowia psychicznego i patologii społecznych oraz prowadzenia usług w sektorze publicznym, związanych z różnymi formami pomocy psychologicznej.