Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Digital marketing i zarządzanie sprzedażą to propozycja kształcenia, adresowana do osób zainteresowanych pozyskaniem gruntownej wiedzy oraz praktycznych umiejętności związanych z tematem marketingu cyfrowego. Studenci obierający tę ścieżkę zaznajamiają się z istotą i zasadami funkcjonowania marketingu cyfrowego, nowoczesnymi formami sprzedaży, technikami oddziaływania na klienta, rolą psychologii w reklamie, strategiami sprzedaży oraz efektywną komunikacją marketingową.
Studenci Digital marketingu i zarządzania sprzedażą poruszają się po licznych zagadnieniach. Poznają zasady zarządzania sprzedażą i zarządzania zespołami handlowców, najpopularniejsze platformy reklamowy cyfrowej, a także przestrzeń mediów społecznościowych. Co ważne, oprócz tego nabywają umiejętności w zakresie wykorzystywania danych dotyczących ruchu w Internecie, tworzenia strategii marketingowych i sprzedaży cyfrowej, przeprowadzania badań marketingowych czy kierowania zespołem.
Pozyskana wiedza i nabyte umiejętności to mocna podstawa do pracy na takich stanowiskach jak: specjalista w dziale rozwoju produktu, menedżer do spraw digital marketingu, specjalista do spraw reklamy online czy specjalista do spraw sprzedaży i obsługi klienta.