Zarządzanie w sporcie to propozycja kształcenia, która kierowana jest do osób zainteresowanych zarówno sportem, jak i biznesem, i które zastanawiają się nad karierą na rynku sportowym. Program nauczania łączy w sobie fundamentalne dla zarządzania przedmioty, a zatem między innymi: finanse, rachunkowość czy marketing z przedmiotami, dzięki którym można zagłębić się w świat współczesnego sportu. Co to dokładnie oznacza? Oznacza to, że studenci zaznajamiają się między innymi z: zasadami funkcjonowania różnego rodzaju podmiotów na rynku sportu, zasadami zarządzania organizacjami na rynku sportowym, zasadami zarządzania zasobami ludzkimi, zasadami podejmowania decyzji finansowych i inwestycyjnych, organizacją imprez sportowych czy prawnymi aspektami działalności sportowej.
Studenci Zarządzania w sporcie zdobywają jasno określoną wiedzę, ale nie wolno zapominać o tym, że rozwijają także konkretne umiejętności. O jakich umiejętnościach mowa? O umiejętnościach w zakresie: analizowania rynku sportu i wykorzystywania wyników analizy w praktyce, prowadzenia działań marketingowych w sporcie, kształtowania sponsoringu, projektowania i oceny innowacyjnych modeli e- biznesu sportowego, tworzenia planu imprezy sportowej i rekreacyjnej, jak również zarządzania infrastrukturą sportową.
Absolwenci Zarządzania w sporcie mogą pracować między innymi w: klubach sportowych, przedsiębiorstwach specjalizujących się w organizowaniu turystyki aktywnej, przedsiębiorstwach zarządzających obiektami sportowymi, jednostkach administracji centralnej i samorządowej czy organizacjach pozarządowych. Obowiązki zawodowe mogą wykonywać na takich stanowiskach jak: specjalista do spraw zarządzania podmiotami rynku sportowego, specjalista do spraw organizacji imprez sportowych, specjalista do spraw zarządzania obiektami sportowymi czy specjalista do spraw marketingu.