Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Zarządzanie w administracji i finanse organizacji to propozycja kształcenia, która wprowadza studentów w szereg zagadnień dotyczących administracji publicznej i gospodarczej oraz zarządzania finansami. Poruszane tematy związane są przede wszystkim z prowadzeniem działalności gospodarczej, a studenci zaznajamiają się między innymi z: kodeksem postępowania administracyjnego, polityką społeczną, strategiami finansowania organizacji, analizą przedsięwzięć inwestycyjnych, finansami międzynarodowymi, systemem finansowania jednostek samorządu terytorialnego czy zarządzaniem oświatą.
Zarządzanie w administracji i finanse organizacji to bardzo bogata i zróżnicowana ścieżka studiowania, w której wyraźnie widać dwa obszary tematyczne kształcenia. Oczywiście, osoby ją wybierające zdobywają także wiedzę i umiejętności najistotniejsze dla sfery zarządzania, a zatem w zakresie między innymi: zarządzania projektami, zarządzania zasobami ludzkimi, prowadzenia negocjacji, zarządzania jakością czy zarządzania zmianą.
Posiadając złożone wykształcenie, absolwenci Zarządzania w administracji i finansów organizacji mogą znaleźć zatrudnienie w małych i średnich firmach, korporacjach, bankach, firmach ubezpieczeniowych, instytucjach doradztwa finansowego, administracji publicznej, organizacjach pozarządowych oraz instytucjach otoczenia biznesu.