Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Psychologia pracy i biznesu to propozycja kształcenia, dzięki której można pozyskać wiedzę złożoną z licznych zagadnień, reprezentujących nie tylko psychologię, ale również ekonomię, marketing i zarządzanie. Studenci poznają mechanizmy rządzące zachowaniami jednostek i grup na rynku oraz w organizacji, psychologiczne podstawy zachowań finansowych i konsumenckich, zasady komunikacji marketingowej, zasady budowania strategii marketingowych oraz psychologiczne aspekty zarządzania organizacją.
Studenci Psychologii pracy i biznesu poruszają się po przestrzeni, w której spotykają się: psychologia społeczna, psychologia różnic indywidualnych, psychologia osobowości, psychologia emocji i motywacji, psychologia procesów poznawczych, diagnostyka psychologiczna, pozytywna psychologia pracy, współczesny rynek pracy, psychologia organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia przedsiębiorczości, etyka w zarządzaniu, psychologia ekonomiczna, psychologia konsumenta oraz badania rynku. Bardzo istotne jest pozyskanie umiejętności diagnostycznych oraz badawczych, a także stosowania kodeksu etycznego obowiązującego w biznesie.
Osoby posiadające wiedzę i umiejętności w zakresie psychologii pracy i biznesu wyróżniają się kwalifikacjami, dzięki którym mogą wykonywać obowiązki zawodowe w różnorodnych obszarach związanych z rynkiem pracy, czyli w: organizacjach biznesowych, korporacjach, działach zarządzania zasobami ludzkimi, działach marketingu czy public relations oraz pracowniach psychologicznych badających predyspozycje zawodowe.