Komunikacja w biznesie to propozycja kształcenia, która wprowadza studentów w przestrzeń zagadnień niezwykle istotnych dla współczesnej działalności biznesowej. Zagadnienia te związane są między innymi z nowoczesnymi technikami komunikacji oraz wywieraniem wpływu przez organizację zarówno na otoczenie, jak i na pracowników. Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: zachowaniu konsumentów, kanałom informacji i dystrybucji, badaniom rynku, kreatywności i innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa, narzędziom multimedialnym wspierającym komunikację firmy z otoczeniem, prowadzeniu negocjacji oraz mechanizmom prawidłowo prowadzonej kampanii marketingowej.
Studenci Komunikacji w biznesie nabywają umiejętności w zakresie analizowania kampanii marketingowych konkurencji, dobierania odpowiednich narzędzi komunikacji, stosowania technik i narzędzi komunikacji multimedialnej, dobierania odpowiednich technik rozwiązywania problemów, opracowywania badań marketingowych.
Absolwenci Komunikacji w biznesie wyróżniają się wiedzą oraz umiejętnościami, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie w roli specjalistów do spraw marketingu, specjalistów do spraw sprzedaży, specjalistów do spraw komunikacji z klientem czy specjalisty do spraw public relations. Mogą pracować między innymi w: przedsiębiorstwach, organizacjach non- profit, jednostkach administracji publicznej oraz agencjach marketingowych i reklamowych.