KOMUNIKACJA W BIZNESIE

KOMUNIKACJA W BIZNESIE

Komunikacja w biznesie studia - specjalność / ścieżka kształcenia

Komunikacja w biznesie to propozycja kształcenia, która wprowadza studentów w przestrzeń zagadnień niezwykle istotnych dla współczesnej działalności biznesowej. Zagadnienia te związane są między innymi z nowoczesnymi technikami komunikacji oraz wywieraniem wpływu przez organizację zarówno na otoczenie, jak i na pracowników. Realizowane zajęcia poświęcone są między innymi: zachowaniu konsumentów, kanałom informacji i dystrybucji, badaniom rynku, kreatywności i innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa, narzędziom multimedialnym wspierającym komunikację firmy z otoczeniem, prowadzeniu negocjacji oraz mechanizmom prawidłowo prowadzonej kampanii marketingowej.

Studenci Komunikacji w biznesie nabywają umiejętności w zakresie analizowania kampanii marketingowych konkurencji, dobierania odpowiednich narzędzi komunikacji, stosowania technik i narzędzi komunikacji multimedialnej, dobierania odpowiednich technik rozwiązywania problemów, opracowywania badań marketingowych.

Absolwenci Komunikacji w biznesie wyróżniają się wiedzą oraz umiejętnościami, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie w roli specjalistów do spraw marketingu, specjalistów do spraw sprzedaży, specjalistów do spraw komunikacji z klientem czy specjalisty do spraw public relations. Mogą pracować między innymi w: przedsiębiorstwach, organizacjach non- profit, jednostkach administracji publicznej oraz agencjach marketingowych i reklamowych.

 

Uczelnie, gdzie KOMUNIKACJA W BIZNESIE jako specjalność / ścieżka kształcenia

Filtrowanie
Województwo
Miejscowość
Poziom studiów
Forma studiów

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

grupa kierunku
poziom studiów
forma studiów

Wyszukiwarka kierunków podyplomowych: znaleziono ×

grupa kierunku

Wyszukiwarka kierunków studiów: znaleziono ×

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Komentarze (0)