Terminy rekrutacji na studia Drzwi otwarte na uczelniach Terminy matury Terminy egzaminu ósmoklasisty
Handel i marketing to propozycja kształcenia, która pozwala studentom zapoznać się nie tylko z zasadami funkcjonowania i zarządzania współczesnymi organizacjami, ale również z zagadnieniami dotyczącymi handlu (w tym handlu elektronicznego), komunikacji marketingowej oraz negocjacji handlowych. Realizowane w toku studiów zajęcia poświęcone są między innymi: strategii produktu, zarządzaniu dystrybucją, testowaniu produktu, strategii cen, internacjonalizacji przedsiębiorstw handlowych czy opracowywania planów marketingowych.
Ponadto, studenci Handlu i marketingu poruszają się po zagadnieniach: psychologii w zarządzaniu, społecznej odpowiedzialności w strategii komunikacji organizacji, technik multimedialnych w marketingu, zarządzania organizacjami usługowymi czy prezentacji i wystąpień publicznych.
Absolwenci Handlu i marketingu posiadają wiedzę i umiejętności, dzięki którym mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w: przedsiębiorstwach produkcyjnych, przedsiębiorstwach handlowych, przedsiębiorstwach usługowych, organizacjach zarządzających inwestycjami, instytucjach non- profit czy jednostkach administracji rządowej i samorządowej.